Pyzol Pyzol
966
BLOG

Administracjo - ja was za to do sądu podam!

Pyzol Pyzol Społeczeństwo Obserwuj notkę 45

Dlubię sobie w notkach po S24 i nagle dopada mnie przerażający dźwięk,  jakby świst  przelatującego pocisku.  Najpierw totalnie znieruchomiałam chowając głowę w ramionach,  w chwilę potem rzuciłam się  do sprawdzania czy mi któreś ustrojstwo nie szykuje się do wybuchu. 

Po chwili autentycznej (!) grozy zorientowałam się, że to ...reklama Hondy w S24!

Co wolicie: kurze męki czy pokrzywkę?!!!!!!

 

Ledwo doszedłszy do siebie 

Pyzol

 

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo