Pyzol Pyzol
196
BLOG

Pomoc dla weterana

Pyzol Pyzol Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Kto zagląda na mój blog, wie, jak bardzo doceniam wysiłek i poświęcenie polskich żołnierzy. Dziś trafiłam na informację, że jeden z nich ciężko choruje i potrzebuje pomocy. Nie będę komentować dlaczego tej pomocy potrzebuje, bo przeważałyby tu określenia z tzw. powszechnie uznanych....

Nie ma co komentować, trzeba pomóc. Apeluję do was abyście, się przyłączyli, oczywiście, w miarę swoich możliwości:

http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/160309510-Polski-weteran-potrzebuje-pomocy.html

Kaśka

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo