Pyzol Pyzol
811
BLOG

Zyzak

Pyzol Pyzol Społeczeństwo Obserwuj notkę 6

Jest jednym z najciekawszych młodych komentatorów i,  naprawdę, bardzo brakuje mi go w  mediach. Czytać go można tylko na niewiele znanym portalu Gazety Obywatelskiej:

http://nowa.gazetaobywatelska.info

GObywatelska to pismo nieskażonych komunizmem socjalistów. Znalazł tam sobie miejsce  legendarny szef Solidarnośći Walczącej Kornel Morawiecki. 

Wiele mnie od Morawieckiego dzieli, a już na pewno irytuje jego internacjonalizm. W warunkach jawnej polityki, Morawiecki nie bardzo się do niej nadaje, ale jest to czowiek bezsprzecznie wart uwagi  - i szacunku. 

Ja do GO zaglądam głównie dla Zyzaka oraz Marka Mądrzaka, który przeniosł tam salonowy blog "Lustrator Polski". Obu trudno za lewicowcówuznać, niemniej akurat tylko gazeta socjalistów znalazła dla mich miejsce. Ciekawe, nie? 

U Zyzaka podziewiam sprawność językową, zmysł obserwatorski i zdolności analityczne. Naprawde, chętnie posłuchałabym go w TV Republika,  w dyskusjach z innymi. Prawdziwą, pyszną ucztą byłoby zapewne jego starcie z, weteranem już tej stacji, Januszem Rolickim, b. szefem Trybuny Ludu i pielieknie inteligentnym komuchem.  

Nie znam Zyzaka osobiscie, a jego poglądy - jak rozumiem je poprzez jego felietony - niekoniecznie we wszystkim bliskei są moim. Cenię go, jednak, bo to czlowiek nietuzinkowy i bardzo zdolny. Chciałabym, aby ludzie takiego formatu funkcjonowali wyraźniej na firmamencie polskich mediów, ponieważ i mają dużo do powiedzenia, i potrafią operować języiem na poziomie,  który warto promować jako wzór do nasladowania.

Ostatni wpis Zyzaka:

http://nowa.gazetaobywatelska.info/materials/55b88c742234b4970aaac743

 

Kaśka

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo