Pyzol Pyzol
491
BLOG

Purpuraci Razem.

Pyzol Pyzol Polityka Obserwuj notkę 6

Wiem, na zdjęciu kolor może wyglądać inaczej niz w realu, ale na zdjęciu to czysta purpura.

Nie mam dziś czasu na śledzenie komentarzy na blogu, ale nie mogłam się powstrzymać od tego wpisu;) Nie wiem, jak wrzucić zdjęcie na bloga, posłużę się więc linkiem z nadzieją, że ktoś pomoże. 

Pomożecie? ;)

http://wyborcza.pl/1,75478,17999137,Partia_Razem__Nowa_partia_dla_prekariuszy.html

"Złota myśl" z tekstu:

"Jeśli poseł wie, że jest tylko na dwie kadencje, to nie będzie się bawił polityczne gierki, tylko zajmował się życiem zwykłych ludzi. Bo będzie wiedział, że kiedy kadencja minie, sam będzie z powrotem jednym z nich."

 - Albo bardzo, ale to bardzo, będzie chcial NIE zostać "jednym z nich", zwykłych zjadaczy chleba ledwo przędzących od pierwszego do pierwszego i te dwie kadencje wykorzysta do takiego ustawienia się, żeby od nich znaleźć się jak najdalej. 

Kaśka

 




 

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka