Pyzol Pyzol
1304
BLOG

Zamykamy ten teatrzyk

Pyzol Pyzol Rozmaitości Obserwuj notkę 32

 Igor Janke w dyskusji w TVN24 pochwalił zamykanie stadionów - no, bo ( jak już wszyscy wiemy)  bywa, że dzieją się tam rzeczy straszne. 

Ja w Salonie24 czytałam wiele tekstów naprawdę strasznych, w tym nawet -  mniej lub bardziej pośrednio -  nawołujących do używania przemocy. 

Nigdy nie obarczałam Igora odpowiedzialnością za to co piszą bloggerzy, ale skoro Igor uważa, że stosowanie odpowiedzialności zbiorowej jest ok.,  no to ja odwołam się do odpowiedzialności  prywatnego właściciela i zamykam Igorowy teatrzyk na swoim komputerze na czas nieokreślony. 

 

Kaśka

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości